Welkom

Welkom op de site van de Christelijke Gereformeerde Kerk in Goes. Hier vindt u meer informatie over wat wij geloven, over onze gemeente en over de kerkdiensten in de Maranathakerk.

U bent elke zondag van harte welkom om deze kerkdiensten bij te wonen. Normaal gesproken beginnen wij ’s-morgens om 10.00 uur en ’s-middags om 17.00 uur. Een overzicht van de komende kerkdiensten vindt u in het preekrooster.

Na de morgendienst is er gelegenheid om gezamenlijk koffie te drinken en na te praten. Ook gasten zijn hiervoor van harte uitgenodigd. Tevens kunt u elke zondag live de preek meeluisteren. Het is ook mogelijk om op een later tijdstip een preek te beluisteren van het archief.

LIVE MEEKIJKENPREEKARCHIEF

Dagelijks Woord

Romeinen 15:7 (hsv)
Daarom, aanvaard elkaar zoals ook Christus ons aanvaard heeft, tot heerlijkheid van God.