Welkom

Welkom op de site van de Christelijke Gereformeerde Kerk in Goes. Hier vindt u meer informatie over wat wij geloven, over onze gemeente en over de kerkdiensten in de Maranathakerk.

U bent elke zondag van harte welkom om deze kerkdiensten bij te wonen. Normaal gesproken beginnen wij ’s-morgens om 10.00 uur en ’s-middags om 17.00 uur. Een overzicht van de komende kerkdiensten vindt u in het preekrooster.

Na de morgendienst is er gelegenheid om gezamenlijk koffie te drinken en na te praten. Ook gasten zijn hiervoor van harte uitgenodigd. Tevens kunt u elke zondag live de preek meeluisteren. Het is ook mogelijk om op een later tijdstip een preek te beluisteren van het archief.

LIVE MEEKIJKENPREEKARCHIEF

Dagelijks Woord

1 Petrus 1:3 (hsv)
Geprezen zij de God en Vader van onze Heere Jezus Christus, Die ons, overeenkomstig Zijn grote barmhartigheid, opnieuw geboren deed worden tot een levende hoop, door de opstanding van Jezus Christus uit de doden.