Uitnodiging informatieavond Diaconale Jongerenreis 2017

Op D.V. zondag 20 november 2016 wordt de informatieavond voor de Diaconale Jongeren Reis gehouden.

Op deze avond willen we terugblikken met een foto impressie van het afgelopen jaar. En we gaan vooruitkijken naar het project van volgend jaar.

Op reis met leeftijdsgenoten van verschillende kerken, van betekenis zijn voor mensen in moeilijke omstandigheden en het geloof handen en voeten geven. Spreekt je dit aan? Dan is dit dé kans om te horen en zien of de diaconale jongerenreis iets voor jou is. Er is volop gelegenheid om vragen te stellen over het project, de reis en het verblijf.

We hopen je te zien op 20 november om 19.30 uur in de Maranathakerk aan de Bergweg in Goes. Ook ouders en andere belangstellenden zijn van harte welkom.

De Werkgroep DJR2017