Avond van Gebed voor vervolgde christenen op 21 april

Gebeden zijn lichtpuntjes in de duisternis

“Als er zoveel ellende en geweld is om je heen zoals nu in Syrië, dan zie je soms geen lichtpuntjes meer. Maar als mensen laten weten: ‘ik bid voor jou’, dan maakt dat een groot verschil. Gebeden zijn die lichtpuntjes in de duisternis”, zegt voorgangersvrouw Hana* uit Syrië.

Hana is slechts één naam van een christen die wordt vervolgd om haar geloof. Wereldwijd lijden minstens 100 miljoen christenen omdat ze geloven in de Here Jezus. Ze worden gediscrimineerd, ontslagen, gevangengezet, gemarteld of zelfs vermoord. Net als Hana hebben ze allemaal één verzoek: Bid voor ons.

Avond van Gebed op 21 april 2015
Bidt u mee voor de vervolgde kerk? Kom op dinsdag 21 april 2015 naar de Avond van Gebed. Tijdens deze avond staan christenen uit Irak, Syrië en de Centraal-Afrikaanse Republiek centraal. Iedereen is welkom: jong en oud!

Locatie
De Avond van Gebed vindt plaats in de Vredeskerk in Goes, ds. v.d. Vegtplein 2 om 19.30 uur. Voorheen Oosterkerk-Goes

Open Doors
De Avond van Gebed is een initiatief van Open Doors. Een organisatie die zich wereldwijd inzet voor vervolgde christenen. Dit doet zij door het verspreiden van bijbels en christelijke lectuur, het geven van trainingen aan christenen en het bieden van praktische hulpverlening.

Kijk voor meer informatie op www.opendoors.nl/avondvangebed of www.huisvanelia.nl.

* Hana heet in werkelijkheid anders. Om veiligheidsredenen wordt haar echte naam niet vermeld.