CGJO op zoek naar een jeugdwerkadviseur – vacature

De Christelijke Gereformeerde Jeugdwerk Organisatie, de CGJO is één van de twee jeugdwerkorganisaties binnen de Christelijke Gereformeerde Kerken.

Ter versterking van ons team zijn wij op zoek naar een:

Jeugdwerkadviseur (M/V) voor 16 uur per week

Wij hebben als roeping het jeugdwerk binnen de Christelijke Gereformeerde Kerken vanuit een bijbelgetrouwe visie te dienen. Dit doen we door ons te onderscheiden in toerusting op maat voor clubs, zondagsscholen, verenigingen, kerkenraden, ouders, predikanten en ouders.

We leveren geloofwaardig jeugdwerk op een eigentijdse en professionele wijze door naast gemeenten te staan. Dit met als doel dat kinderen en jongeren Christus leren kennen en volgen vanuit een volwaardige plek in de gemeente. Voor meer informatie: kijk op onze website www.cgjo.nl.

Wat ga je doen?

• Christelijke Gereformeerde Kerken ondersteunen en adviseren m.b.t. het jeugdwerk
  • Begeleiden en aansturen van freelancers, stagiaires en vrijwilligers
  • Jeugdraden en jeugdwerkers in het land bezoeken
  • Toerustingen ontwikkelen en ook zelf geven

Wie ben jij?

• Je hebt een hart voor kinderwerk
  • Je bent een echte adviseur en procesbegeleider
  • Je bent een kei in netwerken en kijkt over kerkmuren heen
  • Je vindt het zeer belangrijk dat kinderen de bijbel en God leren kennen
  • Je bent bereid om ook ’s avonds te werken en veel te reizen door het land
  • Je bent bereid en in staat om vanuit ons kantoor in Apeldoorn te werken
  • Je bent een echte teamplayer die ook in staat is zelfstandig te werken

Wat vragen wij?

• Relevante afgeronde HBO/WO studie (bijvoorbeeld richting Theologie, SPH of Pedagogiek)
  • Belijdend en meelevend lid zijn van een Christelijke Gereformeerde Kerk
  • Goede communicatieve, leidinggevende en instructieve vaardigheden
  • Projectmatig, gestructureerd te werk gaan en verantwoording afleggen
  • Een flexibele werkhouding (avond- en weekendwerk, seizoenspieken)
  • In bezit van rijbewijs B en een auto
  • Je kunt beginnen voor de start van het kerkelijk seizoen 2015/2016

Wat bieden wij?

• Verantwoordelijke en zelfstandige baan bij een mooie organisatie met hart voor jeugd
  • Een netwerk aan contacten met vrijwilligers en professionals binnen en buiten ons kerkverband
  • Salariëring en secundaire arbeidsvoorwaarden die in overeenstemming zijn met de geboden functie en in lijn zijn met de CAO Protestantse Kerken in Nederland

Reageren?

Stuur je motivatie en CV graag voor 30 juni a.s. per e-mail naar drs. J.D. (Jan Dirk) Vriend, voorzitter van het bestuur van de CGJO (jandirk@vriend-pf.nl). De leeftijdscategorie voor deze vacature is jonger dan 16 jaar. Graag bij je sollicitatie je voorkeur voor een leeftijdsgroep daarbinnen aangeven.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met:
Jan Dirk Vriend, tel. 06 – 517 45 852 of Martin Kuper, tel. 06 – 517 51 606