Theologie voor iedereen bij AKZ+

Wie wil niet eens een goede cursus theologie meemaken? AKZ+ maakt dat mogelijk voor elk gemeentelid! Komend voorjaar met de volgende onderwerpen:

Leren van Gods wereldwijde kerk. Hoe kunnen we groeien als we ook met niet-westerse christenen ons geloof delen? Gouda, vanaf 16 januari.
Middenin ons leven is de dood. De dood lijkt wel het laatste taboe in onze samenleving. Met de professoren Selderhuis, Hoek en Den Hertog. Zwolle, vanaf 10 februari.
Hoe ongemakkelijk is Paulus? In deze colleges verdiepen we ons onder leiding van de nieuwtestamentici Klinker, Van Houwelingen en Mulder in het leven en de teksten van Paulus. Zwolle, vanaf 5 maart.
Geloof en persoonlijkheid. Hoe werken geloof en persoonlijkheid op elkaar in, negatief dan wel positief? Door theoloog en psychologen. Zwolle, vanaf 26 maart.

We zijn druk bezig andere cursussen te organiseren over:
– Augustinus
– Pastoraat en echtscheiding
– Preken
– Geloof en wetenschap
– Charles Taylor over christen-zijn in een seculiere tijd

U bent van harte welkom!
Meer informatie en mogelijkheid tot aanmelden vindt u op www.akzplus.nl.

Wat is AKZ+?

Apeldoorn: Theologische Universiteit Christelijke Gereformeerde kerken
Kampen: Theologische Universiteit Gereformeerde kerken (vrijgemaakt)
Zwolle: Gereformeerde Hogeschool

Samenwerking in de theologie om de praktijk te dienen!