Markt van Hoop in de Grote Kerk van Goes

Op zaterdag 26 november 2016 wordt in de Grote Kerk van Goes de Markt van Hoop gehouden. De DJR is daar aanwezig met een marktkraam om cakes, taarten en andere lekkernijen te verkopen. De opbrengst komt ten goede aan het DJR project van 2017. Om de kraam goed gevuld te krijgen met koopwaar vragen wij u om al uw creatieve gaven op bakgebied in te zetten. U kunt uw feestelijke ingepakte creatie(s) afleveren bij de Markt van Hoop. Om het u makkelijk(er) te maken kunt u uw baksels ook brengen bij de fam. de Groot, Carterlaan 10 in Goes of bij de fam. van Gilst, Kloetingseweg 16 in ’s Heer Abtskerke. Om het u nóg makkelijker te maken is er ook een mogelijkheid dat uw creatie bij u thuis wordt opgehaald. (Alleen Goes en omgeving)

Klik hier voor het invulformulier